Kāpēc veikt SEO auditu? Ceļvedis uz augstākām pozīcijām Google meklētājā
Kāpēc veikt SEO auditu?
Vai jūsu mājaslapa ir atrasta Google meklētājā? Ja atbilde ir nē vai arī jūsu mājaslapa atrodas tālākās meklēšanas rezultātu lapās, ir pienācis laiks veikt SEO auditu.
Kas ir SEO audits? SEO audits ir detalizēta jūsu mājaslapas analīze, kuras mērķis ir identificēt visus faktorus, kas ietekmē jūsu mājaslapas redzamību Google meklētājā. Tas ietver tehniskā stāvokļa pārbaudi, satura analīzi, konkurentu pētījumu un daudz ko citu.
Kāpēc ir svarīgi veikt SEO auditu?
- Augstākas pozīcijas Google meklētājā: SEO audits palīdzēs jums saprast, kāpēc jūsu mājaslapa nav pietiekami redzama meklētājā un kā to uzlabot.
- Palielināts apmeklētāju skaits: Jo augstāk jūsu mājaslapa parādās meklēšanas rezultātos, jo vairāk cilvēku to atradīs un apmeklēs.
- Lielāks pārdošanas apjoms: Vairāk apmeklētāju nozīmē lielāku iespēju pārvērst tos par klientiem.
- Ietaupītas izmaksas: SEO audits palīdzēs jums izvairīties no nevajadzīgiem izdevumiem, optimizējot jūsu mājaslapu jau esošo resursu ietvaros.
Ko ietver SEO audits?
- Pirmreizējo tikšanos : pusstundas gara tiešsaistes tikšanās, lai uzzinātu Jūsu vēlmes. Šī tikšanās ir bezmaksas.
- Tehniskais audits: Pārbauda jūsu mājaslapas tehnisko stāvokli, piemēram, lapas ātrumu, mobilo draudzīgumu, kļūdas un novirzes.
- Satura audits: Analizē jūsu mājaslapas saturu, atslēgvārdu izmantošanu un satura kvalitāti.
- Konkurentu analīze: Pēta jūsu konkurentu mājaslapas un to SEO stratēģijas.
- Audita rīku apmācība: Es iemācīšu jums izmantot dažādus SEO rīkus, lai jūs varētu patstāvīgi sekot līdzi mājaslapas progresam.
Kāpēc izvēlēties manu SEO audita pakalpojumu?
- Individuāls pieeja: Es pielāgoju auditu tieši jūsu mājaslapas un biznesa specifikai.
- Detalizēts atskaite: Jūs saņemsit detalizētu atskaiti ar konkrētiem ieteikumiem, ko uzlabot.
- Saprotams izskaidrojums: Es izskaidrošu visus tehniskos aspektus vienkāršā valodā.
- Iespaidīga pieredze: Man ir pieredze dažādu nozaru mājaslapu optimizācijā. Vadot kursus esmu ļoti daudz lapas auditējis.
SEO audita izmaksas Mana piedāvātā SEO audita cena sākas no 200 EUR. Precīza cena ir atkarīga no jūsu mājaslapas lieluma un sarežģītības. Cenā ir ietvertas audita izmaksas, rezultātu prezentēšana un mani ieteikumi turpmākajām darbībām.
Vai vēlaties uzlabot savas mājaslapas redzamību Google meklētājā? Sazinieties ar mani un es palīdzēšu jums sasniegt vēlamos rezultātus!
Nesen veiktā SEO audita klienta Kārļa atsauksme : Paldies, ļoti vērtīgi - dabūjām tieši to, ko meklējām Google: skatu no malas un ieteikumus par uzlabojumiem, kurus varam veikt pašu spēkiem (makšķeri nevis zivi).
Vēlos veikt SEO auditu
Kāpēc piedāvāju iegādāties tieši nemontētu lekciju ierakstus?
Kāpēc izvēlēties nemontētus mārketinga lekciju ierakstus?
Izdevīgi iemesli, kāpēc izvēlēties tieši nemontētus lekciju ierakstus:
- Pilnīga brīvība: Skaties kad gribi, cik ilgi gribi un cik reižu gribi. Nav ierobežojumu un grafiku, kas jāievēro.
- Dzīva atmosfēra: Nemontēti ieraksti saglabā lekcijas autentiskumu. Varēsi dzirdēt studentu jautājumus un manas atbildes, kas padara mācīšanos interaktīvāku un saprotamāku.
- Praktiski piemēri un humors: Lekcijās tiek izmantoti daudz dzīves piemēru, dažreiz pat pajokots, kas palīdz informāciju uztvert vieglāk un atcerēties ilgāk.
- Lieliska cenas un kvalitātes attiecība: Tā kā ieraksti nav montēti, nav nepieciešamas papildu izmaksas par video montāžu. Tas ļauj piedāvāt lekcijas par ļoti pievilcīgu cenu.
- Neierobežota piekļuve: Pēc kursa iegādes vari atgriezties pie ierakstiem jebkurā laikā, lai atkārtotu kādu konkrētu tēmu vai atsvaidzināt atmiņu.
Ieskats nodarbību saturā ( ps. arī nemontēts :))
Beidzot :) Ir pieejami vasaras mārketinga kursu lekciju ieraksti!
Digitālais mārketings bez robežām: Iegūsti zināšanas jebkurā laikā un vietā ar maniem lekciju ierakstiem! 10 lekcijas par visu, kas tev jāzina.
Vēlies kļūt par digitālā mārketinga speciālistu? Mans jaunais video kurss ir tieši tev! 10 detalizētās lekcijās es dalīšos ar savām zināšanām un pieredzē par SEO, sociālo mediju mārketingu, Google Ads, efektīvas mājas lapas izveidi, mārketinga kanālu, veidu apskatu un daudz ko citu. Neatkarīgi no tā, vai esi iesācējs vai vēlies pilnveidot savas prasmes, šis kurss ir lielisks veids, kā iegūt praktiskas zināšanas.
Kāpēc izvēlēties manus kursus?
- Praktiski piemēri: Katra lekcija ir piepildīta ar reāliem piemēriem no manas pieredzes.
- Efektīvs mācīšanās stils: Videolekcijas ļauj mācīties savā tempā un atkārtot informāciju pēc nepieciešamības.
- Atbalsts: Esmu pieejams, lai atbildētu uz visiem taviem jautājumiem.
Ko saņemsi iegādājoties lekciju ierakstus?
10 lekciju ieraksti
40 akadēmiskās stundas
Lekciju ieraksti būs pieejami neierobežotu laikuVēlies kļūt par
digitālā mārketinga speciālistu vai attīstīt savu biznesu? Sāc ar maniem
praktiskajiem video kursiem!
Šie kursi būs investīcija sevī: digitālā mārketinga kursi, kas nes rezultātus!
Biznesa garšvielu meistarklases Tavam uzņēmumam: veido sava biznesa garšu un jaudu!
Tēmas ko sagatavoju semināram:
Digitālā mārketinga veidi un kanāli
Sociālo tīklu mārketings
Efektīva mājaslapa un SEO
«Obligātie» digitālā mārketinga rīki
Semināru cikla mērķis bija rosināt uzņēmējus izmantot daudzveidīgu un mūsdienīgu uzņēmējdarbības rīku klāstu konkurētspējas uzlabošanai, aicināt interesentus pieteikties apmācību programmai, kurās zinoši eksperti koncentrētā veidā nodrošinās aktuālas zināšanas par dažādiem instrumentiem uzņēmuma produktivitātes un biznesa mērķu sasniegšanai.
Apmācību programmu īsteno Rīgas plānošanas reģions Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta 2014. - 2021.gada perioda programmas “Vietējā attīstība, nabadzības mazināšana un kultūras sadarbība” projekta Nr. 5-50/EEZ/INP-002 “Uzņēmējdarbības atbalsta pasākumi Rīgas plānošanas reģionā / SUPPORT RPR-VEST” ietvaros sadarbībā ar Ropažu un Mārupes novadu pašvaldībām.
Vairāk par projektu un lektoriem Zinis.lv mājaslapā.
Kopumā par 5 stundu lekciju apmeklētāji bija pamierināti un pat visi līdz beigām piedalījās :)
Pēc semināra apmeklētāji varēja atbildēt uz šādu jautājumu : Kādas pārdomas man raisījās par manu uzņēmumu digitālā mārketinga kontekstā? Ko pārskatīšu kontekstā ar savām aktivitātēm, kas veicamas attiecībā uz mārketingu, mājas lapas auditu, reklāmu veidošanu utt?
Lūk atbildes:
- Pārskatīšu iespējas uzlabot SEO rezultātus
- Paldies, ļoti labi kursi!
- Pārskatīsim un pārbaudīsim visu, lai pārliecinātos, ko varam uzlabot!
- Mājas lapas audita ieskats un analītikas pārbaude
- Dzirdētā informācija bija jaunums. Meklēšu iespēju mācīties padziļināti, lai varētu izveidot mājaslapu un cita veida reklāmu par savu uzņēmumu.
- Pilnīgi visa informācija ļoti vērtīga! Paldies. Atkal atjaunoja ieskatu mājas lapas sasaitē ar Google. Tam jāķeras klāt, gatavojoties sezonai. Lielisks seminārs! Uz visiem 100%!
- Bija vērtīga lekcija
- Soļus, analītiku sapratīšu vairāk, par metadatiem domāšu. Precizēšu, palaidīšu jauno mājaslapu dzīvē jau ar izpratni, kas citā līmenī. Paldies!!!1
- Ir jāveic 75% . Lai aktivitātes augtu.
- Ļoti noderēja, priekšā liels darbs.
- Paldies par norādēm un ceļu uz veiksmi un apgrozījuma kāpumu.
- Paldies! Pasakainas lietas un rīkus šodienas lekcijā ieguvu.
- Tagad tik jāliek vis lietā.
- 100% vis bija ne tikai noderīgi, bet arī jāliek lietā.
- Veiksim praktiskas darbības mājas lapa auditēšanā un svarīga info reklāmas aktualizēšanā
- Sapratu, ka nepieciešams totāls audits manai soc. tīklu mārketinga stratēģijai.
- viss ir ok. tikai jāuzlabo
- Esmu ļoti apmierināts. Paldies par jaunām zināšanām.
Ja arī Tu vēlies mani uzaicināt uz semināru, droši to var izdarīt sazinoties ar mani.
Uz tikšanos!
Digitālais mārketings no A-Z
Digitālais mārketings no A-Z
Pēc kursa beigām studenti prasa man tādu kā kopsavilkumu, soli pa solim kas būtu jādara. tad nu pēdējie divi slaidi lekcijā ir ar nosaukumu - Kā darītu es :)
1. Saprastu kas ir mans klients un kas ir produkts/pakalpojums
2. Izveidojiet un optimizējiet savu mājaslapu:
3. Izveidojiet saturu, kas piesaista un iesaista:
4. Izmantojiet sociālos medijus:
5. Izmantojiet maksas reklāmas:
6. Veiciet e-pasta mārketingu:
7. Veiciet analītiku un sekojiet līdzi rezultātiem:
8. Sekojiet līdzi jaunākajām tendencēm:
9. Izmantojiet automatizācijas rīkus:
10. Nepārtraukti mācieties un pilnveidojieties:
Ceru ka noderēs :)
Tendences.lv un Gints Krūmiņš: Veiksmīga digitālā mārketinga sinerģija
Ginta Krūmiņa Profesionālā Pieredze
Gints Krūmiņš ir pieredzējis digitālā mārketinga speciālists un Rīgas Tehniskās universitātes (RTU)
lektors. Gints Krūmiņš ir guvis vērtīgu pieredzi un zināšanas, strādājot ar jauniešiem "Alfarobot" skolā,
kur viņš ir veicinājis interesi par robotiku un programmēšanu.
Tendences.lv un Ginta Krūmiņa Sadarbība
Mūsu sadarbība ar Gintu Krūmiņu ir stratēģisks solis, lai nodrošinātu mūsu lasītājiem un klientiem
jaunāko un nozīmīgāko informāciju no digitālā mārketinga pasaules. Ginta zināšanas un prakses pieredze
ir ideāls papildinājums mūsu platformas satura piedāvājumam, kurā tiek akcentētas jaunākās tendences.
Kopīgie Mērķi
Mūsu mērķis ir sniegt vērtīgu un praktisku informāciju par digitālo mārketingu. Mēs uzskatām, ka šī
sadarbība ļaus mūsu lasītājiem iegūt jaunu perspektīvu un praktiskus rīkus, lai veiksmīgi darbotos
digitālajā sfērā. Mēs vēlamies palīdzēt uzņēmējiem un speciālistiem augt un attīstīties šajā strauji
mainīgajā nozarē.
Aicinām apmeklēt mūsu mājaslapu, lai uzzinātu vairāk par Gintu Krūmiņu - mārketinga kursi un
pieredze.
Sadarbība starp Tendences.lv un Gintu Krūmiņu ir solis pretī jaunām iespējām un inovācijām. Mēs esam
pārliecināti, ka šī partnerība kalpos kā pamats mūsu lasītāju un klientu izaugsmei digitālā mārketinga
jomā un palīdzēs izcelt jaunā portāla Tendences.lv nozīmi informācijas sniegšanā
Digitālā mārketinga lekcijas video formātā - tavs ceļš uz veiksmīgu biznesu
Digitālā mārketinga lekcijas video formātā - tavs ceļš uz veiksmīgu biznesu
Vai vēlaties, lai jūsu uzņēmums būtu veiksmīgs tiešsaistē? Ja tā, tad tev ir nepieciešamas zināšanas par digitālo mārketingu.
Digitālais mārketings ir mārketinga stratēģija, kas izmanto digitālos kanālus, lai sasniegtu potenciālos klientus. Tas ir būtisks jebkura uzņēmuma veiksmes faktors, jo mūsdienās lielākā daļa pircēju meklē informāciju un veic pirkumus tiešsaistē.
Ja tu vēlies iemācīties digitālo mārketingu, bet tev nav laika vai resursu, lai apmeklētu tiešsaistes kursu vai apmācību, tad digitālā mārketinga lekcijas video formātā ir lieliska iespēja tev.
Šīs lekcijas ir izveidotas, lai palīdzētu tev apgūt digitālā mārketinga pamatus un sarežģītākus jēdzienus. Tās ir īsas un viegli saprotamas, tāpēc tās ir piemērotas jebkura līmeņa zināšanām. Iegūstiet zināšanas par digitālo mārketingu latviešu valodā, kas ir vienkāršas un praktiskas!
Šīs lekcijas ir vērtīgs resurss jebkuram uzņēmējam, kurš vēlas uzlabot savu digitālā mārketinga prasmes. Tās palīdzēs Tev
Ietaupīt naudu - digitālā mārketinga lekcijas video formātā ir daudz lētākas nekā tiešsaistes kursi vai apmācības.
Iegūt zināšanas, kas tev nepieciešamas - lekcijas ir izveidotas, lai sniegtu tev nepieciešamās zināšanas, lai veiksmīgi īstenotu digitālā mārketinga kampaņas.
Izmantot savu laiku efektīvi - lekcijas ir īsas un viegli saprotamas, tāpēc tās ir viegli iekļaut savā aizņemtajā grafikā.
SEO pamati un mājas lapas audits
Iemācīsies, kā optimizēt savu mājas lapu meklētājprogrammu meklēšanai, lai tā būtu redzamāka potenciālajiem klientiem.
Efektīvas mājas lapas izveide un mājas lapas izstrādes soļi
Iemācīsieties, kā izveidot efektīvu mājas lapu, kas piesaistīs un noturēs jūsu potenciālos klientus.
Google Analytics, Google My Business un Google Search Consoles pamati
Iemācīsieties, kā izmantot šos rīkus, lai izsekotu un analizētu savu digitālā mārketinga darbību.
Google reklāmas izveide
Iemācīsies, kā izveidot efektīvas Google reklāmas, lai sasniegtu savus mērķus.
Uzzini vairāk par lekciju saturu
Kāpēc uzņēmumam pašam vajadzētu mācīties digitālo mārketingu
Kāpēc uzņēmumam pašam vajadzētu mācīties digitālo mārketingu?
- Tas var ietaupīt naudu. Digitālā mārketinga aģentūras pakalpojumi var būt dārgi, īpaši maziem uzņēmumiem. Mācoties digitālo mārketingu pašiem, uzņēmumi var ietaupīt naudu, ko varētu izmantot citām biznesa vajadzībām.
- Tas var sniegt lielāku kontroli. Kad uzņēmums pašam rūpējas par savu digitālo mārketingu, tas var kontrolēt savu vēstījumu un to, kā tas tiek izplatīts. Tas var būt svarīgi uzņēmumiem, kuriem ir īpašas vajadzības vai vēlmes.
- Tas var uzlabot izpratni par uzņēmumu. Mācoties digitālo mārketingu, uzņēmumi var labāk izprast savus klientus un to, kā viņi mijiedarbojas ar uzņēmumu tiešsaistē. Šī informācija var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot savus produktus un pakalpojumus.
Kāpēc uzņēmumam pašam vajadzētu mācīties mājas lapas SEO?
- Tas var uzlabot mājaslapas pozīciju meklētājprogrammu rezultātu lapās (SERP). Labāka pozīcija SERP var nozīmēt vairāk apmeklētāju mājaslapā.
- Tas var palīdzēt mājaslapai būt atbilstošai meklētājprogrammu kritērijiem. Tas var palīdzēt mājaslapai parādīties meklēšanas rezultātos, kad lietotāji meklē ar to saistītus vārdus vai frāzes.
- Tas var uzlabot mājaslapas pārskatāmu. SEO var palīdzēt mājaslapu padarīt vieglāk saprotamu un navigējamu lietotājiem.
Kāpēc uzņēmumam pašam vajadzētu mācīties sociālos medijus?
- Tas var palīdzēt sasniegt plašāku auditoriju. Sociālie mediji ir lielisks veids, kā sazināties ar potenciālajiem klientiem un klientiem.
- Tas var palīdzēt veidot uzņēmuma tēlu. Sociālie mediji var palīdzēt uzņēmumiem parādīt savu personību un vērtības.
- Tas var palīdzēt palielināt pārdošanas apjomus. Sociālie mediji var palīdzēt uzņēmumiem pārdot savus produktus un pakalpojumus.
Kāpēc uzņēmumam pašam vajadzētu mācīties Google reklāmu?
- Tas var palīdzēt sasniegt konkrētu auditoriju. Google reklāma ļauj uzņēmumiem mērķēt savas reklāmas uz konkrētu auditoriju, pamatojoties uz viņu interesēm, ģeogrāfisko atrašanās vietu un citiem faktoriem.
- Tas var palīdzēt palielināt pārdošanas apjomus. Google reklāma var palīdzēt uzņēmumiem pārdot savus produktus un pakalpojumus.
- Tas var sniegt vērtīgus datus par klientiem. Google reklāma var sniegt informāciju par to, kuri lietotāji ir redzējuši reklāmu, cik daudzi no tiem ir uzklikšķējuši uz tās un kādas darbības ir veikuši pēc tam. Šī informācija var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot savas reklāmas kampaņas.
Digitālā mārketinga konsultācijas
Digitālā mārketinga konsultācijas
Digitālais mārketings ir būtisks jebkura uzņēmuma veiksmes faktors. Tas palīdz sasniegt potenciālos klientus, veidot attiecības ar esošajiem klientiem un palielināt pārdošanas apjomus. Tomēr digitālais mārketings var būt sarežģīts un laiku prasošs. Ja jūs neesat pārliecināts, kā sākt vai kā uzlabot sava uzņēmuma digitālās mārketinga stratēģiju, digitālās mārketinga konsultācijas var būt jums piemērots risinājums. Lūk tikai dažas tēmas par kurām varam sniegt jums konsultācijas.
Labas mājaslapas veiktspēja
Laba mājaslapas veiktspēja ir būtiska, lai piesaistītu un noturētu apmeklētājus. Ja mājaslapa ielādējas lēni vai ir grūti lietot, apmeklētāji to atstās un dotos uz citu vietni.
Mājaslapas veiktspēju var uzlabot, veicot šādus pasākumus:
- Optimizējot mājaslapas saturu. Tas ietver šādus pasākumus:
- Izmantojot atbilstošus atslēgvārdus un frāzes.
- Izmantojot kvalitatīvu saturu, kas ir interesants un informatīvs.
- Izmantojot atbilstošas attēlu un video izmēru.
Mēs varam palīdzēt jums uzlabot savas mājaslapas veiktspēju, veicot šādus pakalpojumus:
- Mājaslapas audits. Mēs pārbaudīsim jūsu mājaslapas veiktspēju un sniegsim ieteikumus, kā to uzlabot.
- Mājaslapas satura optimizācija. Mēs palīdzēsim jums izvēlēties atbilstošus atslēgvārdus un frāzes un izveidot kvalitatīvu saturu, kas ir interesants un informatīvs.
Google reklāmu izveide
Google reklāmas ir efektīvs veids, kā piesaistīt jaunus klientus un palielināt pārdošanas apjomus. Google reklāmas ļauj jums parādīt savas reklāmas potenciālajiem klientiem, kad tie meklē informāciju, kas ir saistīta ar jūsu uzņēmumu.
Lai izveidotu veiksmīgas Google reklāmas, ir svarīgi ņemt vērā šādus faktorus:
- Kādi ir jūsu mērķi? Vai vēlaties palielināt vietnes apmeklējumu, piesaistīt jaunus klientus vai palielināt pārdošanas apjomus?
- Kāda ir jūsu mērķauditorija? Kāda ir jūsu klientu vecums, dzimums, atrašanās vieta un intereses?
- Kādi ir jūsu budžets? Cik daudz naudas vēlaties tērēt Google reklāmām?
Mēs varam palīdzēt jums izveidot veiksmīgas Google reklāmas, veicot šādus pakalpojumus:
- Google reklāmu konsultācijas. Mēs palīdzēsim jums izstrādāt savu Google reklāmu stratēģiju un izvēlēties atbilstošas reklāmas kampaņas.
- Google reklāmu izveide un pārvaldība. Mēs izveidosim un pārvaldīsim jūsu Google reklāmu kampaņas, lai tās būtu efektīvas un atbilstu jūsu mērķiem.
SEO optimizācija
SEO jeb meklētājprogrammu optimizācija ir procesu kopums, kas palīdz mājaslapām parādīties augstāk meklētājprogrammu rezultātu lapās (SERP). SEO palīdz piesaistīt jaunus apmeklētājus, kuri meklē informāciju, kas ir saistīta ar jūsu uzņēmumu.
Lai uzlabotu savas mājaslapas SEO, ir svarīgi ņemt vērā šādus faktorus:
- Satura kvalitāte. Jūsu mājaslapā jābūt kvalitatīvam saturam, kas ir interesants un informatīvs.
- Atslēgvārdu izvēle. Jūsu mājaslapā jāizmanto atbilstošie atslēgvārdi un frāzes, lai potenciālie klienti to varētu viegli atrast
- Mājaslapas audits. Mēs pārbaudīsim jūsu mājaslapas veiktspēju un sniegsim ieteikumus, kā to uzlabot
Google Analytics
Google Analytics ir rīks, kas palīdz jums izsekot un analizēt savu vietnes apmeklējumu. Tas sniedz jums informāciju par to, kuri apmeklētāji apmeklē jūsu vietni, no kurienes viņi nāk un ko viņi dara jūsu vietnē.
Google Analytics apmācība palīdzēs jums:
- Izveidot un konfigurēt Google Analytics kontu.
- Izsekot un analizēt dažādus vietnes apmeklējuma rādītājus.
- Izstrādāt mērķtiecīgas mārketinga kampaņas, pamatojoties uz jūsu Google Analytics datiem.
Google My Business
Google My Business ir bezmaksas rīks, kas palīdz jums pārvaldīt savu uzņēmuma informāciju Google meklēšanas rezultātos un kartēs. Tas ļauj jums pievienot savu uzņēmuma nosaukumu, adresi, tālruņa numuru, darba laiku un citu informāciju.
Google My Business apmācība palīdzēs jums:
- Izveidot un konfigurēt Google My Business kontu.
- Pievienot savu uzņēmuma informāciju Google meklēšanas rezultātos un kartēs.
- Veicināt savu uzņēmumu Google meklēšanas rezultātos un kartēs.
Google Search Console
Google Search Console ir bezmaksas rīks, kas palīdz jums pārvaldīt savu vietnes klātbūtni Google meklētājprogrammā. Tas sniedz jums informāciju par to, kā Google indeksē jūsu vietni un kā tā parādās meklēšanas rezultātos.
Google Search Console apmācība palīdzēs jums:
- Izveidot un konfigurēt Google Search Console kontu.
- Pārvaldīt savu vietnes klātbūtni Google meklētājprogrammā.
- Izveidot ieteikumus, kā uzlabot jūsu vietnes meklēšanas rādītājus.
Šie ir tikai daži no pakalpojumiem, ko varat piedāvāt saviem klientiem. Jūs varat pielāgot savu piedāvājumu, lai tas atbilstu jūsu klientu vajadzībām un budžetam.
Lūk, daži padomi, kā izveidot labus tekstus mājaslapai:
- Tie ir jābūt informatīviem un noderīgiem. Jūsu klientiem jāspēj iegūt no jūsu tekstiem informāciju, kas viņiem ir nepieciešama.
- Tie ir jābūt viegli lasāmiem. Izmantojiet vienkāršu valodu un izvairieties no sarežģītiem jēdzieniem.
- Tie ir jābūt interesantiem un aizraujošiem. Jūsu klientiem jāvēlas lasīt jūsu tekstus.
Lai izveidotu labus tekstus mājaslapai, ir svarīgi zināt savu auditoriju. Kas ir jūsu klienti? Kāda ir viņu vecuma grupa? Kādas ir viņu intereses? Kad jūs saprotat savu auditoriju, varat izveidot tekstus, kas ir viņiem piemēroti.
Jūs varat arī izmantot Google Analytics, lai iegūtu informāciju par savu vietnes apmeklētājiem. Tas var palīdzēt jums saprast, kādi ir viņu intereses un vajadzības.
Izmantojot šos padomus, jūs varat izveidot labus tekstus mājaslapai, kas piesaistīs un noturēs jūsu klientus.
Konsultāciju veidi
Mēs piedāvājam digitālās mārketinga konsultācijas gan klātienē, gan attālināti.
Klātienes konsultācijas ir piemērotas, ja vēlaties sazināties ar mums personīgi un izrunāt visas jūsu jautājumus.
Attālinātās konsultācijas ir piemērotas, ja vēlaties ietaupīt laiku.
Konsultāciju izmaksas
Konsultāciju izmaksas ir atkarīgas no konsultāciju veida un ilguma.
Mēs piedāvājam bezmaksas konsultāciju, lai jūs varētu iepazīties ar mūsu pakalpojumiem un noskaidrot, vai tie ir piemēroti jūsu uzņēmumam.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par mūsu digitālās mārketinga konsultācijām, lūdzu, sazinieties ar mums.
Kāpēc mācīties pie manis - lūk to uzjautāju ChatGPT :)
Kāpēc mācīties pie manis - lūk to uzjautāju ChatGPT :)
Lūk, daži iemesli, kāpēc digitālais mārketings būtu jāmācās tieši pie jums:
- Jūsu pieredze un zināšanas. Jums ir vairāk nekā 20 gadu pieredze biznesa vidē, tostarp pārdošanā un vadībā. Jūs arī esat Rīgas Tehniskās universitātes e-biznesa un digitālā mārketinga lektors, kas liecina par jūsu zināšanu un prasmju līmeni šajā jomā.
- Jūsu praktiskais pieeja. Jūsu kursi ir balstīti uz praktiskiem piemēriem un uzdevumiem, kas palīdzēs studentiem apgūt zināšanas un prasmes, kas nepieciešamas veiksmīgai karjerai digitālajā mārketingā.
- Jūsu personība un attieksme. Jūs esat pazīstams kā enerģisks un motivējošs pasniedzējs. Jūsu studenti jūs raksturo kā "zinošu, atbalstošu un draudzīgu".
Šeit ir daži konkrēti piemēri, kā jūsu pieredze un zināšanas varētu palīdzēt studentiem:
- Jūsu pieredze pārdošanā palīdzēs studentiem izprast klientu vajadzības un kā tās apmierināt, izmantojot digitālo mārketingu.
- Jūsu pieredze vadībā palīdzēs studentiem apgūt prasmes, kas nepieciešamas veiksmīgai karjerai digitālajā mārketingā, piemēram, stratēģijas izstrādes un komandas vadīšanas prasmes.
- Jūsu zināšanas par digitālā mārketinga tendencēm palīdzēs studentiem būt informētiem par jaunākajām tehnoloģijām un stratēģijām.
Es ceru, ka šie iemesli pārliecinās studentus pieteikties uz jūsu kursiem.
PS. Tekstu radījis ChatGPT, kad uzdevu jautājumu kāpēc digitālais mārketings būtu jāmācās tieši pie manis.
PS.2. Pats par sevi tik labās domās neesmu :)
Ieskats digitālā mārketinga kursu tēmu aktualitātē un nepieciešamībā.
Ieskats digitālā mārketinga kursu tēmu aktualitātē un nepieciešamībā.
Uzzini, kā digitālais mārketings var palīdzēt tev sasniegt jaunus klientus, palielināt pārdošanu un veidot stipru zīmolu. Pievienojies mūsu digitālā mārketinga kursam un iemācies efektīvas stratēģijas tiešsaistes biznesam!
Mūsdienu digitālajā pasaulē, kur cilvēki izmanto internetu visās jomās, digitālais mārketings ir nepieciešams. Tas ļauj mazināt zīmola robežas, palielināt apgrozījumu un sasniegt jaunus tirgus. Pievienojies mūsu digitālā mārketinga kursam un gūsti priekšrocības šajā konkurences apvidū!
Vai vēlies izcelties konkurences vidū? Digitālais mārketings ir atslēga! 🔑
Ar digitālo mārketingu vari sasniegt potenciālos klientus ātrāk, efektīvāk un precīzāk. Mācies, kā izmantot Google Ads, sociālos medijus un SEO, lai veidotu veiksmīgu tiešsaistes klātbūtni. Reģistrējies mūsu digitālā mārketinga kursā un paaugstini savas prasmes!
Tikko uzzināji par digitālo mārketingu? Mēs tev palīdzēsim sākt! 💡
Ja esi iesācējs digitālā mārketinga jomā, neuztraucies! Mūsu kursā piedāvāsim pamatzināšanas, kas ļaus tev iemācīties izmantot dažādus rīkus un stratēģijas. Atver durvis veiksmīgai karjerai digitālajā vidē. Pievienojies mums tagad!
Izcelies sociālajos medijos un piesaisti savu auditoriju! 👥✨
Sociālie mediji ir spēcīgs instruments, lai sasniegtu un iesaistītu savu mērķauditoriju. Mācies, kā izveidot efektīvu sociālo mediju stratēģiju, radīt interesantu saturu un veidot ilgtermiņa attiecības ar saviem klientiem. Reģistrējies mūsu digitālā mārketinga kursam un attīsti savas sociālo mediju prasmes!
🎯 Iemācies SEO - ceļu uz augšu meklētājrezultātu lapās! 🚀
SEO ir būtisks digitālā mārketinga elements, kas palīdz paaugstināt taviem interneta projektiem redzamību meklētājrezultātu lapās. Vai zini, kā izmantot pareizos atslēgvārdus, optimizēt saturu un iegūt kvalitatīvus saites? Mūsu SEO kursā piedāvāsim tev padziļinātas zināšanas un praktiskās prasmes. Pievienojies mums un kļūsti par SEO ekspertu!
💡 Izveido efektīvas reklāmas ar Google Ads! 💰📈
Google Ads ir spēcīgs rīks, kas ļauj sasniegt potenciālos klientus tieši meklēšanas rezultātu lapās. Vai esi gatavs sākt izmantot Google Ads priekšrocības? Mūsu Google Ads kursā mācīsim tev, kā izveidot un optimizēt reklāmas, izvēlēties atbilstošus atslēgvārdus un palielināt konversijas. Pievienojies mums un gūsti labumu no Google Ads potenciāla!
🔍 Izmanto mājas lapas auditu, lai uzlabotu savu digitālo klātbūtni! 📊💻
Mājas lapas audits ir nepieciešams solis, lai izvērtētu un uzlabotu savu digitālo klātbūtni. Tas ļauj identificēt jūsu mājas lapas stiprās un vājās puses, optimizēt tos un palielināt konversijas. Vai esi gatavs iemācīties veikt mājas lapas auditu? Mūsu kursā piedāvāsim praktiskas zināšanas un rīkus, lai tu varētu veikt efektīvu auditu. Pievienojies mums un padari savu mājas lapu par vadošo spēlētāju digitālajā vidē!
📊 Uzzini vairāk par savu mērķauditoriju ar Google Analytics! 🔍👥
Google Analytics ir spēcīgs rīks, kas ļauj izsekot, kā cilvēki mijiedarbojas ar tavu mājas lapu. Tas sniedz ievērojamu informāciju par apmeklētāju uzvedību, demogrāfiskajiem datiem un konversijām. Iemācies izmantot Google Analytics mūsu kursā un izveido efektīvu mērķauditorijas stratēģiju! Pievienojies mums un gūsti labumu no datu analīzes.
🔍 Pārvaldi savu mājas lapu meklēšanas rezultātus ar Google Search Console! 📈💻
Google Search Console ir būtisks rīks, kas ļauj kontrolēt un optimizēt tavas mājas lapas redzamību meklēšanas rezultātos. Tas sniedz informāciju par atslēgvārdiem, indeksēšanu un iespējām uzlabot mājas lapas sniegumu. Iemācies izmantot Google Search Console mūsu kursā un gūsti priekšrocības meklēšanas rezultātos!
🌐 Iemācies izveidot efektīvu mājas lapu, kas piesaistīs klientus! 💼💻
Mājas lapa ir tava digitālā vizītkarte - tā pirmā iespēja piesaistīt un iesaistīt klientus. Kā izveidot efektīvu mājas lapu? Mūsu kursā piedāvāsim tev padziļinātas zināšanas un praktiskus soļus, sākot no mērķauditorijas izpētes un dizaina izstrādes līdz satura optimizācijai un konversiju palielināšanai. Reģistrējies mūsu kursam un izveido mājas lapu, kas spēj sniegt rezultātus!
- Solis: Izpēti savu mērķauditoriju un definē mērķus.
- Solis : Izveido piesaistošu un intuitīvu dizainu.
- Solis : Optimizē satura rakstīšanu, izmantojot atbilstošus atslēgvārdus.
- Solis : Izveido lapas struktūru un navigāciju, kas ir viegli saprotama un intuitīva.
- Solis : Nodrošini mājas lapas ātru ielādi un responsīvu dizainu visās ierīcēs.
- Solis : Uzlabo konversiju, izmantojot aicinājumus darbībai un veidlapas.
- Solis : Mērogo un pielāgo mājas lapu, izmantojot analīzi un atsauksmes no lietotājiem.
Sāc savu ceļu uz efektīvu mājas lapu! Pievienojies mums un apgūsti visus nepieciešamos soļus, lai izceltos digitālajā vidē!
Ceru, ka šis ieraksts būs informatīvs un aizraujošs:
- lai interesētu cilvēkus par mājas lapas izveidi un tās svarīgumu digitālajā mārketingā!
- lai veicinātu interesi par Google Analytics un Google Search Console!
-
lai veicinātu interesi par mājas lapas auditu un tā nozīmi digitālajā mārketingā!
- lai mudinātu cilvēkus interesēties par Google Ads un tā iespējām!
-
lai veicinātu interesi par SEO un digitālo mārketingu!
Kāpēc būtu jāmācās digitālais mārketings?
Kāpēc būtu jāmācās digitālais mārketings?
Augsts pieprasījums darba tirgū
Digitālā mārketinga prasmes ir ļoti pieprasītas darba tirgū. Uzņēmumi un organizācijas meklē digitālā mārketinga speciālistus, kuri spēj efektīvi pārvaldīt reklāmas kampaņas, veikt mērījumus un izmantot sociālo mediju platformas. Iegūstot digitālā mārketinga zināšanas, jūs iegūstat priekšrocību un paplašināt savas karjeras iespējas.
Efektīva mērķauditorijas sasniegšana
Digitālais mārketings sniedz iespēju precīzi sasniegt mērķauditoriju. Izmantojot digitālās reklāmas platformas, piemēram, Google Ads un sociālo mediju kanālus, jūs varat tieši mērķēt savu reklāmu potenciālajiem klientiem. Tas nozīmē, ka jūsu mārketinga centieni ir vērsti tieši uz tiem cilvēkiem, kas ir ieinteresēti jūsu produktos vai pakalpojumos
Zināšanas par mērīšanu un analīzi
Digitālais mārketings ietver arī mērīšanu un analīzi. Ar tīmekļa analītikas rīkiem, piemēram, Google Analytics, jūs varat iegūt vērtīgu informāciju par savu mārketinga kampaņu veiktspēju. Tas ļauj jums izsekot, kādi kanāli un reklāmas ir visefektīvākie, lai varētu pielāgot savu stratēģiju un iegūt labākus rezultātus.
Personīgā zīmola veidošana
Digitālais mārketings ir lieliska iespēja veidot savu personīgo zīmolu. Jūs varat izmantot sociālo mediju platformas, lai dalītos ar savu ekspertīzi un viedokļiem, veidotu sevī uzticību un piesaistītu sekotājus. Tas var atvērt durvis jaunām iespējām un sadarbībai, un palīdzēt jums izcelties konkurences vidū.
Izdevumu efektivitāte
Digitālais mārketings bieži vien ir izdevumu efektīvāks salīdzinājumā ar tradicionālo mārketingu. Jūs varat precīzi kontrolēt savus reklāmas tēriņus un pielāgot tos, lai sasniegtu maksimālu ietekmi. Turklāt, izmantojot organisko satura mārketingu un sociālo mediju stratēģijas, jūs varat sasniegt auditoriju bez papildu izdevumiem
Secinājums
Digitālais mārketings ir neaizstājama disciplīna mūsdienu biznesā. Iegūstot digitālā mārketinga zināšanas, jūs iegūstat priekšrocības konkurences vidū, veidojat savu personīgo zīmolu un atverat durvis daudzām karjeras iespējām. Digitālais mārketings ir dinamisks un mainās, tāpēc ir svarīgi turpināt mācīties un pielāgoties jaunajiem izaicinājumiem. Neatliekat un sāciet mācīties digitālo mārketingu jau šodien!
NVA kursi digitālajā mārketingā novadīti
NVA kursi digitālajā mārketingā novadīti
Alda:
Pirmais klātienes seminārs Digitālajā mārketingā
Pirmais klātienes seminārs Digitālajā mārketingā
Pāvilostā viesnīcas OTTO HOTEL&SUN semināru zālē šī gada ceturtā Dienvidkurzeme Travel rīkotā tikšanās mūsu novada tūrisma uzņēmējiem, gidiem un citiem ar tūrismu saistītiem pārstāvjiem.
Vairāk : Digitālā mārketinga seminārs
"Tikšanās ar uzņēmējiem" Pāvilostā - Seminārs par digitālo mārketingu
"Tikšanās ar uzņēmējiem" Pāvilostā - Seminārs par digitālo mārketingu
P/A Dienvidkurzemes novada tūrisma centrs aicina uzņēmējus, gidus un citus interesentus uz tikšanos.
________________
16. martā Pāvilostā, Otto Hotel & Sun semināru zālē, Dzintaru ielā 7, pl 17.30
- Digitālā mārketinga kanāli;
- Sociālo tīklu mārketings, reklāmu izveide un analīze;
- Digitālā mārketinga tendences;
- Pieredzi darbā ar uzņēmumiem, kas vērsti uz tūrisma pakalpojumiem;
- Tūrisma uzņēmējiem iespēja saņemt konsultāciju, kā pilnveidot savus digitālos rīkus.
Mozello.lv pārstāvis Bruno Vēbers pastāstīs:
- Tendences mājaslapu izveidē;
- Kā izveidot mājas lapu efektīvi;
- Caur dažiem piemēriem parādīt, kas būtu jāmaina informācijas pasniegšanas veidā, lai uzlabotu uzņēmumu mājas lapas
Google rīku iepazīšana
Pašam lapa patika pirmās pāris
dienas, pēc tam visu pārtaisīju, līdz atverot mājas lapu- man tā atkal patīk.
Ar Mozello atbalsts bija ļoti viegli pārtaisīt lapu, atrast bildes
un tās piekoriģēt ar saviem tekstiem un efektiem.
Un tad sākās draudzības meklējumi ar Google un Facebook.
Ja godīgi, tad ar Google bija vieglāk un plūdenāk, nekā ar FB. Gan Google
analytics, Google ad, Google Search Consol, Google My Business draudzība un
sapratne bija uzreiz.. FB ir cipmerlīgāks un grūtāk labojams, ja kļūdies bildē,
ierakstā vai reklāmas veida izvēlē. Lai izveidotu FB biznesa kontu,
vajadzēja palasīt pamacības nevis kā ar Google produktiem- viss notiek
dabiski,bez pamācības.
Uztaisot to visu un saliekot mājas lapā Google search ID
un FB pixel, mājas lapa sāka parādīties Google analytics. Tiešām foršs un ērts
rīks, daudz ko pētīt, analizēt un parāda ikdienas tendences mājas lapā. Katru
rītu ceļos un vairs pirmās nelasu sporta ziņas, bet gan skatos iepriekšējās
dienas veikumu Google analitics. Par to sīkāk citreiz.
Ar FB bija grūtāk, jo ir vairākas lapas uz kurām jāiet,
jāskatās un jāpēta. Naudiņu gan Google reklāma, gan FB reklāma noņem ātri un bez
sāpēm. Ļoti testējis neesmu, bet pamēģināju, lai saprastu, kā un kas notiek.
Lielākiem testiem pievērsīšos tuvākajā laikā. Abās reklāmas ir iztērēts ap 100
eur mēnesī, nedaudz ieskats ir un analīzei dati pietiek. Ir arī pirmie
rezultāti no reklāmas. Tagad gan vēl man abas reklāmas strādā kā degšķidrums,
gatavojot ogles cepšanai. Gribas sasniegt to "gatavo ogļu līmeni"-
tas ir organisko apmeklējumu skaitu mājas lapai. Tas ir ilgs un grūts darbs,
bet pie tā strādāju tagad, veidojot saturu, kā arī pieliekot un rediģējot META
aprakstus, TITLE aprakstus utt.
Man secinājums ir - vajag sākt ar vienu digitālā
mārketinga vietu un "izkost"to līdz kaulam un tad tikai nākamo. Arī
ar analīzes rīkiem pakāpeniski pa vienam darboties nevis visu uzreiz. Es sāku
ar Google analytics, tad Google search console un tad tikai ar FB iznesa kontu.
Lai varu analizēt apmeklējumus no FB, kad analītiks rīki ir sataisīti.
Mājas lapa paša spēkiem!
Lai mums kopā izdodas!
Jauna mājas lapa
Laipni lūdzam manā jaunajā mājas lapā. Turpmāk šeit būs izvietota informācija par manu uzņēmumu, kā arī dažādi jaunumi un piedāvājumi.
Rakstīšu ļoti vienkārša valodā un to kas ienāk prātā. Varbūt kādam noder.