Google rīku iepazīšana
Pašam lapa patika pirmās pāris
dienas, pēc tam visu pārtaisīju, līdz atverot mājas lapu- man tā atkal patīk.
Ar Mozello atbalsts bija ļoti viegli pārtaisīt lapu, atrast bildes
un tās piekoriģēt ar saviem tekstiem un efektiem.
Un tad sākās draudzības meklējumi ar Google un Facebook.
Ja godīgi, tad ar Google bija vieglāk un plūdenāk, nekā ar FB. Gan Google
analytics, Google ad, Google Search Consol, Google My Business draudzība un
sapratne bija uzreiz.. FB ir cipmerlīgāks un grūtāk labojams, ja kļūdies bildē,
ierakstā vai reklāmas veida izvēlē. Lai izveidotu FB biznesa kontu,
vajadzēja palasīt pamacības nevis kā ar Google produktiem- viss notiek
dabiski,bez pamācības.
Uztaisot to visu un saliekot mājas lapā Google search ID
un FB pixel, mājas lapa sāka parādīties Google analytics. Tiešām foršs un ērts
rīks, daudz ko pētīt, analizēt un parāda ikdienas tendences mājas lapā. Katru
rītu ceļos un vairs pirmās nelasu sporta ziņas, bet gan skatos iepriekšējās
dienas veikumu Google analitics. Par to sīkāk citreiz.
Ar FB bija grūtāk, jo ir vairākas lapas uz kurām jāiet,
jāskatās un jāpēta. Naudiņu gan Google reklāma, gan FB reklāma noņem ātri un bez
sāpēm. Ļoti testējis neesmu, bet pamēģināju, lai saprastu, kā un kas notiek.
Lielākiem testiem pievērsīšos tuvākajā laikā. Abās reklāmas ir iztērēts ap 100
eur mēnesī, nedaudz ieskats ir un analīzei dati pietiek. Ir arī pirmie
rezultāti no reklāmas. Tagad gan vēl man abas reklāmas strādā kā degšķidrums,
gatavojot ogles cepšanai. Gribas sasniegt to "gatavo ogļu līmeni"-
tas ir organisko apmeklējumu skaitu mājas lapai. Tas ir ilgs un grūts darbs,
bet pie tā strādāju tagad, veidojot saturu, kā arī pieliekot un rediģējot META
aprakstus, TITLE aprakstus utt.
Man secinājums ir - vajag sākt ar vienu digitālā
mārketinga vietu un "izkost"to līdz kaulam un tad tikai nākamo. Arī
ar analīzes rīkiem pakāpeniski pa vienam darboties nevis visu uzreiz. Es sāku
ar Google analytics, tad Google search console un tad tikai ar FB iznesa kontu.
Lai varu analizēt apmeklējumus no FB, kad analītiks rīki ir sataisīti.