Digitālais mārketings

Uzticēties digitālā mārketinga aģentūrām vai pašam mācīties digitālo mārketingu un to realizēt?

Galu galā lēmums par to, vai uzticēties digitālā mārketinga aģentūrai vai pašam mācīties digitālo mārketingu, ir atkarīgs no konkrētā uzņēmuma situācijas un vajadzībām. Uzņēmumam ir jāizvērtē savi resursi, mērķi un prasmes, lai pieņemtu labāko lēmumu. Piesakies konsultācijai un ieteikšu labāko risinājumu.

Kad uzticēties digitālā mārketinga aģentūrām:

  • Ja uzņēmumam nav laika vai resursu, lai mācītos digitālo mārketingu pats. Digitālais mārketings ir sarežģīts lauks, un tas prasa pastāvīgu mācīšanos un attīstību. Ja uzņēmumam nav laika vai resursu, lai mācītos digitālo mārketingu pats, tas var būt labāk, ja tas uzticas digitālā mārketinga aģentūrai.
  • Ja uzņēmumam ir nepieciešami speciālisti, kuriem ir pieredze konkrētā digitālā mārketinga jomā. Piemēram, ja uzņēmums vēlas izveidot veiksmīgu satura mārketinga kampaņu, tam var būt nepieciešams speciālists, kurš ir pieredzējis satura sarakstīšanā un izvietošanā.
  • Ja uzņēmumam ir nepieciešama palīdzība, lai izsekotu un analizētu savu digitālā mārketinga darbību. Digitālā mārketinga aģentūras var palīdzēt uzņēmumiem izsekot un analizēt savu digitālā mārketinga darbību, lai pārliecinātos, ka tas ir efektīvs.

Kad pašam mācīties digitālo mārketingu un to realizēt:

  • Ja uzņēmumam ir ierobežots budžets. Digitālā mārketinga aģentūras pakalpojumi var būt dārgi, īpaši maziem un vidējiem uzņēmumiem. Ja uzņēmumam ir ierobežots budžets, tas var būt labāk, ja tas mācās digitālo mārketingu pats.
  • Ja uzņēmumam ir nepieciešams kontrolēt savu digitālā mārketinga procesu. Ja uzņēmums mācās digitālo mārketingu pats, tas var kontrolēt savu digitālā mārketinga procesu no sākuma līdz beigām. Tas var palīdzēt uzņēmumam izstrādāt un īstenot mārketinga kampaņas, kas atbilst tā konkrētiem mērķiem un vajadzībām.
  • Ja uzņēmumam ir vēlme attīstīt savas digitālās prasmes. Digitālais mārketings ir svarīga biznesa prasme, un tā mācīšanās var palīdzēt uzņēmumam būt konkurētspējīgākam.

Apskatīsim un iemācīsimies pielietot izplatītākos  digitālā mārketinga veidus:

  • Sociālo mediju mārketingu. Reklāmas izveide un analīze
  • Satura mārketingu
  • Meklētājprogrammu mārketingu
  • E- pasta mārketingu
  • Influenceru mārketingu
  • SEO optimizāciju
  • Google Ads reklāmas uzbūve, izveide un analīze
  • Partneru mārketings
  • Viral mārketings
  • Video mārketings

Apskatīsim un iemācīsimies pielietot izplatītākos  digitālā mārketinga kanālus:

  • Mājaslapa - kā izveidot pareizi mājaslapu
  • Sociālie mediji - izveidot biznesa profilu un reklāmu
  • Google meklētājs - SEO optimizācija
  • E-pasti - ko, kam un kā sūtīt. Epastu automātizācija
  • Blogs - satura mārketinga nianses
  • Forumi - kādos un kad būt
  • Populāri un nišas portāli - ārējo saišu izveide


Sociālo mediju mārketings

  • Katrai platformai savs klients
  • Ērti piemeklēt auditoriju
  • Labi analītikas dati
  • Vietes ir vizuālas
  • Plašas reklāmas iespējas
  • Veido savu biznesa tēlu
  • Veido "šērojamu" saturu
  • Regulārs darbs
  • Ne visi klienti lieto sociālos tīklus
  • Mobile first - mājaslapai jābūt
  • Pārdošanas kanāls
  • Klientu atbalsts
  • Zīmola atpazīstamība
  • Iesaistes līmeņi
  • Satura mērķis
  • Vizuālās satura vadlīnijas
  • Tekstuālās satura vadlīnijas
  • Reklāmas kampaņas izveide

Satura mārketings

  • Vērtīgs klientiem
  • Nav kā reklāma
  • Nebalstās tikai uz atslēgvārdiem
  • Dod klientam ko tas meklē
  • Google tas patīk
  • Parāda Jūsu profesionalitāti
  • Jābūt regulāram, jaunam saturam
  • Ilgtermiņā vērtīgākais mārketinga rīks
  • Galvenie ieguvumi
  • Satura mārketinga stratēģija
  • Taktika satura mārketinga virzīšanai
  • Satura izveidošana
  • Satura realizēšana
  • Satura izplatīšana
  • Mērīt un pārskatīt saturu
  • Bloga raksti
  • Satura mārketinga nepieciešamība

Meklētājprogrammu mārketings ( SEO )

  • Organiskā plūsma ( SEO optimizācija)
  • On Page SEO
  • Off Page SEO
  • Tehniskais SEO
  • Maksas plūsma ( Google ads )
  • User experience ( UX)
  • User Interface ( UI)
  • SEO atmaksājas ilgtermiņā
  • Atslēgvārdu nozīme
  • Atslēgvārdu iedalījums
  • Jāsaprot par ko lapa
  • Attēliem ir nozīme
  • Unikāls saturs
  • Nejoko ar Google
  • Meta title ieteikumi
  • Meta description ieteikumi
  • AI palīgs meta tekstos
  • Mājaslapas ātrums 
  • Mājaslapas SEO audits
  • Mājaslapas tehniskais audits

E-pasta 
mārketings

  • Izcils B2B segmentā

  • Lētākais mārketinga rīks
  • Mērķis un stratēģija
  • GDPR regulējums
  • Klientiem ir tiesības
  • Jābūt noderīgam nevis reklāmai
  • Call to action epasts
  • Testi, analīze, izmaiņas
  • Ne par daudz, ne par maz
  • Atslēgvārdi nosaukumā

  • Nosaki savus mērķus. Mērķi ir specifiski, izmērāmi, sasniedzami, atbilstoši ar uzņēmuma stratēģiju, termiņos/laikā limitēti utt.
  • Nosaki savu mērķauditorijas portretu. Demogrāfija, lokācija, vērtības, paradumi, hobiji, sociālais stāvoklis utt.
  • Nosaki digitālā mārketinga kanālus. SEO, Facebook, YouTube, Instagram, TikTok uc.
  • Nosaki komunikācijas vadlīnijas. Intensitāte, iesaiste ar klientu, komunikācijas stils, pašu saturs/citu saturs ( 80/20)
  • Nosaki komunikācijas veidus. Blogs, demonstrācijas, live video, intervijas, infografikas, aptaujas.
  • Esi gatavs krīzes komunikācijai. Satura monitorings, vadlīnijas darbiniekiem, krīzes situāciju klasificēšana, atbildības sadalīšana.